کاندوم ایکس دریم collar

کاندوم فضایی دکمه­ دار ایکس­ دریم دارای دکمه­ های درشت از جنس لاتکس نرم بر روی بدنه کاندوم می ­باشد. دکمه ­هایی که روی بدنه­ ی این کاندوم هستند اندازه ای در حدود ۰٫۵CM طول و ۰٫۳CM قطر دارند. این دکمه ­هایی که از جنس لاتکس هستند نرم بوده و برای تحریک نقطه­ ی جی بسیار مؤثر می ­باشند. کاندوم ایکس دریم  یکی از قوی­ترین و قدیمی­ ترین شرکت های تولید کننده کاندوم می­ باشد که تولید محصولات خود را در ایران تحت لیسانس شرکت انگلیسی این برند انجام می­ دهد. محصولات این شرکت در دو دسته­  کاندوم­ های فضایی و کاندوم­ های ساده می باشند.

کاندوم یک وسیله غلافی شکل است که در رابطه جنسی برای کاهش احتمال بارداری یا کاهش خطر ابتلا به عفونت آمیزشی استفاده می‌شود. کاندوم ها در دو نوع مردانه و زنانه تولید و به بازار عرضه می شود. استفاده ی درست از کاندوم در هر رابطه جنسی میزان بارداری را بسیار کاهش می دهد. استفاده از آنها تا حد زیادی خطر ابتلا به بیماری های مانند سوزاک، کلامیدیا، تریکومونیازیس، هپاتیت ب و ایدز را کاهش می‌دهد. و همچنین به میزان کمتری در برابر تبخال تناسلی، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) و سیفلیس محافظت می‌کنند.

کاندوم های مردانه باید قبل از آمیزش روی آلت تناسلی در حالت نعوظ کشیده شود و با تشکیل یک مانع فیزیکی مانع از ورود مایع منی به بدن شریک جنسی می‌شود.کاندوم‌های مردانه معمولاً از جنس لاتکس می باشد و کمتر از جنس پلی اورتان، پلی ایزوپرن یا روده بره ساخته می‌شوند. دسترسی به خرید کاندوم‌ مردانه آسان می باشدو دارای عوارض جانبی کمی هستند. بعضی از مردان که به جنس لاتکس حساسیت (latex allergy) دارند باید از کاندوم‌های تهیه شده از ماده ای غیر از لاتکس مانند پلی اورتان استفاده کنند. بیشتر کاندوم‌های زنانه معمولاً از پلی اورتان ساخته می‌شوند.

۱۰,۰۰۰ تومان

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

ویژگی های کاندوم ایکس دریم collar

  • وجود دکمه ها و خارهای برجسته به شکل حلقوی نرم از جنس لاتکس برای بیشتر شدن لذت در حین رابطه جنسی و ارگاسم طبیعی
  • حداکثر میزان تحریک و لذت جنسی بیشتر در خانم ها
  • تحریک کننده نقطه جی (G-spot) و کلیتوریس که سبب ایجاد تجربه واقعی ارگاسم می شود.
  • حجیم کننده آلت مردانه به دلیل وجود برجستگی های زخیم، که سبب افزایش قدرت مردان در رابطۀ جنسی می شود.
  • از جنس لاتکس چرب و شفاف به همراه مخزن ذخیره برای رابطۀ مطمئن تر و طولانی تر

روش استفاده از کاندوم ایکس دریم collar

  •  هنگام استفاده از کاندوم به آرامی و از محل تعیین شده برای باز کردن بسته بندی محصول را باز کنید. برای باز کردن کاندوم کاملا دقت داشته باشید که با ناخن به سطح خارجی کاندوم  آسیبی وارد نکنید.
  • پشت و روی کاندوم را مشخص کنید. برای آلوده نشدن پشت کاندوم به ترشحات آلت تناسلی، باید قبل از پوشیدن کاندوم پشت و روی آن را مشخص نمایید. برای این کار می بایست چند سانتی‌متر از کاندوم را باز نمایید تا پشت و روی آن مشخص گردد.
  • سر نگهدارنده‌ی مایع منی در قسمت پایانی کاندوم را بگیرید.
  • با دست دیگر با دقت بسیار و بدون تماس ناخن ها با سطح کاندوم، کاندوم را روی آلت تناسلی خود که در حالت نعوظ است بکشید.
  • پس از انزال، در حالی که آلت تناسلی هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، نزدیکی را خاتمه دهید و کاندوم را خارج کنید.
  • در زمان استفاده از کاندوم دقت نمایید که کاندوم سوراخ نباشد و یا در اثر تماس با ناخن دست یا اجسام دیگر پاره نشود.
  • اگر در هنگام نزدیگی کاندوم پاره شد باید نزدیکی را متوقف کرده و از یک کاندوم جدید استفاده نمایید. هم‌چنین استفاده از روش‌های دیگر جلوگیری از بارداری در این موارد توصیه می شود.
  • هنگام استفاده از کاندوم از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا سبب آسیب رساندن به کاندوم می شود واحتمال حاملگی با کاندوم افزایش پیدا می کند.
  • برای لیز کردن کاندوم ها از ژل‌های روان‌کننده (لوبریکانت) مبتنی بر آب استفاده کنید.

هشدارها و موارد مهم در هنگام استفاده از کاندوم ایکس دریم collar

  • برای اینکه لایه لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد کاندوم را دور از حرارت، نور خورشید و رطوبت نگهداری کنید.
  • هر کاندوم برای یک بار مصرف می باشد و از مصرف کردن مجدد آن خودداری کنید زیرا ممکن است پارگی کاندوم رخ دهد.
  • قبل از استفاده از این محصول جنسی حتما تاریخ انقضای آن را چک کنید  و از مصرف کاندوم هایی که تاریخ آنها گذشته و کاندوم هایی که چسبناک شده اند خودداری فرمایید.
  • استفاده از کاندوم یک روش موثر در پیشگیری از بارداری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص های جلوگیری از بارداری بیشتر است.

محصولات مشابه

کاندوم کرف مدل تاخیری شیاردار بسته 12 عددی کاندوم کرف مدل تاخیری شیاردار بسته 12 عددی یکی محصولات جنسی است که ترکیبی از مدل های شیار دار و خاردار است که به همراه مواد روان کننده و تاخیری لیدوکائین می باشد

کاندوم کرف خاردار Super Dotted کاندوم کرف خاردار Super Dotted ، یکی از محصولات جنسی شرکت آرکا تجارت بیستون آراد ، با تکنولوژی روز اروپا و از بهترین مواد اولیه (لاتکس درجه یک مالزی) ، با کیفیتی بینظیر تولید و در بازار ایران عرضه شده است.

کاندوم کرف مدل تاخیری بسته 12 عددی کاندوم کرف مدل تاخیری بسته 12 عددی یکی از محصولات جنسی است. با خرید کاندوم از انتقال بیماری های جنسی، بارداری های ناخواسته و… جلوگیری می شود.

قیمت و خرید کاندوم ایکس دریم collar

برای اطلاع از قیمت و خرید کاندوم ایکس دریم collar به سایت داروخانه انلاین  شبانه روزی داروما مراجعه کنید.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاندوم ایکس دریم collar”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5